Nabijecka

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 21 09:09:15 CET 2006

No pockejte, tyhle vami odkazane umeji pohodlne nabijet 4 monoclanky? To asi
ne, ze? Nemaji na to zadnej socket. Nebo jsem neco nepostrehl?

Ale jako tip dobry, diky za komentar.

Zatim nevim jestli to za 1790 od Conrada mam brat nebo ne... Ja co koukal na
krokodyli tak on ma nejlevnejsi za 10 a v Gesu maji ty samy za 2,5é a tak je
to se vsim asi (u Conrada). Vyplati se vubec neco u Conrada (myslim ted
neco, co ma za dobrou cenu)