[OT] Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 21 10:35:48 CET 2006

Možná jsem tady tu historku už publikoval, na střední škole
(průmyslová elektrotechnická) nám vyprávěl jeden učitel, že za ním
přišel jinej učitel, trochu starší ročník a že by chtěl seřídit
digitálky podle televize - podle těch hodin před zprávama. Aby mě
někdo nechytal za slovo, musely to bejt zprávy, co začínaj v celou
hodinu. Byly to ty digitálky, co pípaj v celou, a jemu vadilo, že
pípaj asi o vteřinu _dýl_ než tikne vteřinovka na obrazovce. Tak ten
první učitel si je vzal domu a podle televize seřídil, jak nejlíp
uměl. Vrátil je kolegovi a ten si přišel další den stěžovat, že teď
pípaj o vteřinu _dřív_.

A když už jsem u historek, zaměstanci školy jeli kdysi na nějakej
zájezd asi do rakouska a jedna uklízečka si tam koupila přenosný
rádio. Když ho ještě v autobuse zapla, tak zjistila, že hraje německy
;-) Tak se ptala snad dokonce toho samýho učitele, co seřizoval
hodinky, co s tim. On jako odborník se jí zeptal, kde koupila baterky
do toho rádia. Řekla, že v tom rakouskym krámě. No tak jí poradil, že
si musí koupit baterky doma, v Česku (tehdy spíš ještě
Československu). Ono to fakt udělala a ještě mu přišla poděkovat za
radu, že rádio už funguje ;-))

P.K.