Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 09:57:03 CET 2006

Za tyden 3 sekundy, no to by me taky nastvalo. Nedejboze aby to melo budika
a takovou chybu :)
AZE

Vsetky hodinky ukazuju stale pritomnost signalu, iba tak raz dva krat za
rok som si vsimol ze nema signal. Ja som plne spokojny. Predtym som mal
Casio bez DCF, stale ich bolo treba nastavovat, za tyzden aj o 3 sekundy
usli.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises