Nabijecka

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Prosinec 20 10:44:57 CET 2006

Bohuzel to tak je, holt na clanky s mensi kapacitou to moc neni (nebo tam
nesmi davat jenom dva), ale ono dnes uz NiMH s mensi kapacitou nez nejakych
1300-1500mAh asi nesezenete a NiCD kdyz na to prijde asi snesou i ty 2C. AAA
to samozrejme nabiji mensim proudem, to delaji asi vsechny rozumne
nabijecky.

Dusan Dolezal