Nabijecka

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Prosinec 19 18:47:54 CET 2006

Muzu taktez potvrdit, starsi NiMH ACCU 1200mA. Nabijene v hloupe
nabijecce proudem 120mA (1/10C) po dobu 14h vydrzely ve fotaku doslova
par snimku (cca 20). Nabite v homemade nabijecce s MC33340 s proudem
600mA vydrzely odhadem 3x - 4x vice. Na nabijecce mam prepinac 300/600mA
a zrovna s temito accu to na 300mA ukoncuje nabijeni velmi nespolehlive
(pozde, vubec). Takze neco na tom asi bude...

JDrozd