Problem s ISP u AT89S8253 pripadne redukce TQFP44 DIL

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 14 17:39:40 CET 2006

Pavel_t wrote:
> No chceme spise neco kde upravime tak 1% programu, dalsi vyvoj moc
> neplanujeme a nechce ho ani zakaznik. Takze ladici nastroje by meli byt
> ty co mame tady.

No ved prave o tom hovorim. Predpokladam teda, ze toho Keila mate (co
nemusi byt samozrejme pravda ale u '51 sa to tak akosi predpoklada...
:-) ), a ze na tej doske nejaky prevodnik RS232 uz je, a tym padom mate
vsetko co treba...

> Cesta je bud male upravy nebo vse z gruntu ale pak tam
> bude uplne jiny MCU a je dosti pravdepodobne, ze novy MCU bude mit
> datovou sbernici 2x sirsi nez puvodni x51 a i kdyz je to trochu kanon na
> vrabce nevyjde to o moc draz.

Jasne, z casu na cas take generalne upratovanie nezaskodi...

> No nevim, zvlaste kdyz to bude stejny obvod jako ten externi jen bude na
> cipu s procesorem tak neni duvod mu neverit. Neco jineho je jak je
> zdokumentovan.

Praveze to asi nebude "stejny obvod jako ten externi".

Predsalen, reset je analogovy obvod; no a kedze ide o low-cost digitalny
proces, pochybujem ze je mozne ho urobit dostatocne dobre a pritom
lacno. Podla mna ide vo vacsine pripadov o nasledok marketingovych
tlakov, proste by sa bez tych pismeniek (POR, BOD) v datasheete ten svab
nepredaval... Mizerna zdokumentovanost v drvivej vacsine pripadov je
podla mna potom len pokus nepovedat viac nez je potrebne, kedze na
takyto obvod nie je 100% spolah, tak aby sa bolo na co vyhovarat...

Ale toto uz asi tiez je skor piatkova tema a tak radsej sklapnem :-)

wek