Blokovanie motora

Zehrovice tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Prosinec 14 11:21:37 CET 2006

Ale pokud by se Vam uprostred klidne cesty nejakou chybou spustil, tak si
pak urcite budete muset
vymenit spodni pradlo :-)

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Filip Kotouček - MP Media s.r.o." <Filip.Kotoucek@mpmedia.cz>

No nic neni dokonale
Kdyz si z toho motoru vzdy sundate ja nevim karburator a budete ho nosit s
sebou tak stejne existuje moznost ze si zlodej prinese vlastni

Nektera udelatka jsou na prekonani tak slozita pro drobne zlodejicky ze uz
to prestali resit a daji vam klidne pistoli k hlave kdyz zastavite na
cervenou a vezmou si od vas rovnou nastartovane auto

Z tohodle pohledu je veskera prehnana paranoia asi zbytecna

Onehda jsem vymyslel kdyz mi prez veskere houkani vykradli auto ze tam dam
takove ty tlakove piezo sireny primo do vnitrniho prostoru auta

Ono je dost neprijemne byt uvnit pri houkani
A nikdy se mi nestalo zeby se mi za jizdy rozjel alarm