Blokovanie motora

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Prosinec 14 11:11:05 CET 2006

No nic neni dokonale
Kdyz si z toho motoru vzdy sundate ja nevim karburator a budete ho nosit s sebou tak stejne existuje moznost ze si zlodej prinese vlastni

Nektera udelatka jsou na prekonani tak slozita pro drobne zlodejicky ze uz to prestali resit a daji vam klidne pistoli k hlave kdyz zastavite na cervenou a vezmou si od vas rovnou nastartovane auto

Z tohodle pohledu je veskera prehnana paranoia asi zbytecna

Onehda jsem vymyslel kdyz mi prez veskere houkani vykradli auto ze tam dam takove ty tlakove piezo sireny primo do vnitrniho prostoru auta

Ono je dost neprijemne byt uvnit pri houkani
A nikdy se mi nestalo zeby se mi za jizdy rozjel alarm

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zehrovice
Sent: Thursday, December 14, 2006 11:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: Blokovanie motora

Stary Jablotron to mel tak ze bez proudu NEblokuje a blokovani se aktivovalo az ve chvili kdy se zaplo zapalovani. Tehdy se pritahne blokovaci rele a rozpoji chraneny obvod.
Prijde mi to ale jako nejsnadneji prekonatelna zalezitost pro zlodeje.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853