OT: Nakup LCD monitoru

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Prosinec 10 18:53:05 CET 2006

Nejspíš už to máte vyřešené, ale přesto - nějakých 100-200 Kč za
poštovné už vás nevytrhne, když kupujete věc za 8-9 tisíc. V případě,
kdy si ho necháte poslat, ho můžete bez udání důvodu vrátit. To, že je
prodejna blíž než pošta, to se nedá nic dělat.

Hlavně abyste nedopadl, jako jeden kolega, co si koupil přes internet
19-ku LCDčko, našel na něm 1 vadnej bod, tak ho vrátil a teď hledá
jinou fimu, kde by ten samej měli za stejný nebo lepší peníze, aby si
ho koupil znova ;-) Jsem se ho ptal, proč si nevybral nějakej se
zárukou 0 vadných bodů - řek, že má vyhlídnutej typ, kterej zrovna
mezi nima neni.

P.K.