Nakup LCD monitoru

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Prosinec 10 16:29:57 CET 2006

Zdar, napiš, co to je za model, pokud ho má některý z našich dodavatelů, tak
ho objednám a ty se na něho budeš moct podívat a případně ho vzít. Cena ale
určitě nebude nejnižší v porovnání s internetovýma obchodama, ale na druhou
stranu reklamace obvykle řešíme výměnou.
Taky bych mohl mít spoustu hardware levněji, ale raději to beru přes naši
firmu, protože mám daleko lepší záruky a i v případě reklamací se daleko líp
dívají na firemní zákazníky s velkýma obratama než na člověka, co si koupí
jednu věc za rok...

PS: V oblasti LCD low-endu doporučuju Samsungy, nejsou s něma problémy, mají
pěkný design a slušný parametry. Navíc používají vlastní obrazovky na rozdíl
od většiny osatních výrobců LCD.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death