RE: [OT] Jak na nákup programů

APa navrhpcb@centrum.cz
Neděle Prosinec 10 17:08:49 CET 2006

Vim co jsem napsal a proc. Pokud uz jste platce, problem se vas netyka.
Problem je o tom intrastatu, problem s platbou "sdani" s tim moc nesouvisi.

Tahle blbost skutecne v zakone je (byla) a kdyz si zivnostnicek Franta
objednal treba webhosting ve Spanelsku od platce DPH, poskytl mu svoje udaje
jako ICO apod, pripadne si to dal do nakladu, no tak od te chvile byl snad
povinen se prihlasit k DPH (i kdyz mu zaplatil cenu s DPH, to je druhy maly
problemek, zpetne zaplacene DPH vyrazit zpet, nikdo vam nebude vracet par
Eurosek).

Jestli je tu nekdo expert na DPH, tak to bud potvrdi anebo vyvrati, no
flame. Nechce se mi to ted hledat v zakonu.

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of Jan Galuszka
	Sent: Sunday, December 10, 2006 3:51 PM
	To: 'HW-news'
	Subject: RE: [OT] Jak na nákup programů

	Podle mne jste napsal blbost.

	Pokud nejsem platce, tak mi dodavatel z EU uctuje cenu vcetne jeho
DPH a na nem je, aby to s tim DPH vystavil ( on ma prukazni povinnost, komu
prodal).

	Jako neplatce do ucto se dava cena zaplacena a DPH se nijak neodvadi
... tak jsem to pochopil ( ja jsem platce DPH)

	Problem muze byt s EKOKOM - obaly a v pripade vyrobku s
elektroodpadem.

	S pozdravem
	               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan@ei.cz )

	FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní
Suchá,jednatel: ing. Jan Galuszka
	Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz
, WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
	IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862