problem s inetem na karneval

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Prosinec 10 15:00:08 CET 2006

Ja mam za modemem router, ten je nastaveny ze ma dynamicky pridelovanou adresu, za nim dva pocitace kterym (snad, aspon to rikal syn kdyz to nastavoval) prideluje adresu ten router. Vsechno chodi bez problemu.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Taksun
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 10, 2006 1:28 PM
  Subject: Re: problem s inetem na karneval

  Tak s tím to jsem se trápil hodně dlouho, máme doma 2 notebooky stejně jako vy připojené přes wifi nastavil jsem wifinu jako bridge a po každé když se jeden z nás odpojil už se nemohl připojit aniž by se nevypnul ten kanelový modem. Vem te si to že modem mám ve sklepě v dílně abych se mohl v dílně připojit přes USB a pc jsou v druhém patře. Těch schodů........ Kolikrát jsem šel 2x i 3x než se vše načetlo jak má, a to jen za stavu kdy oba pc byly připojeny k wifi.  Na karnevalu mi na nějaké modré lince (placené) vysvětlili proč to tak je. Prý se za modem dají připojit jen 2 pc tedy 2 mac adresy pokud je to přímo na kabelu ať už UTP nebo USB je vše v pohodě a funguje to. Pokud je tam v cestě ještě wifi tak se jako druhý pc načte adresa té wifi a druhý pc se už nemůže připojit. Tak jsem to udělal tak jak to má být, tedy wifinu přenastavil jako přístupový bod s natem. Kabelový modem si teď načte pouze samotnou wifinu a za wifinou může být cokoliv. S překladem adres není problém funguje icq, ie, skype, mozila prostě vše jak má. Mám wifi Straight WRT311.