problem s inetem na karneval

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Prosinec 10 14:39:15 CET 2006

Neni v tomto pripade lepsi zainvestovat do lepsiho wifi zarizeni co ma
v sobe i opravdovy router (levne wifiny se sice tvari jako ze ho maji,
ale u nekterych jsou dost velka omezeni)? Pak je jedno kolik PC mate
za routerem a kolik jich muzete mit za modemem, protoze modeme
'uvidi' vzdy jenom jedno - router, nic dalsiho modem 'neuvidi'.
Jen tak namatkou, Asus WL500x, cokoliv od Drayteku www.attel.cz ... Na
ruzne parodie typu Ovislink bych nespolehal, mel jsem s nima problemu
dost a za ten cas straveny ladenim se to nevyplati.