Recovery CD k Acer TM230

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Prosinec 8 08:19:43 CET 2006

Ja mam sice TM270 a recovery CD k nemu ,ale na nb mam normalne naistalovane
xp prof sp2 a bez problemu vcetne aktivace.Matne si vzpominam ze u 230 bylo
original xp home mozna je to ten duvod proc vam to nejde s tim cislem
aktivovat.
Radek
----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 11:51 AM
Subject: OT: Recovery CD k Acer TM230

Zdravim, nema nekdo Recovery CD k Acer TM230? Dostal se mi do ruky tento
NB, ale bez CD a je tedy problem na nej nainstalovat Windows XP Prof.
presto, ze ze spoda NB je nalepena CAO samolepka s cislem. Instalace
probehne bez problemu, ale aktivace jiz nikoliv... Udajne jina (legalni)
cesta nez Recovery CD neni, hledam ruzne klicky na internetu jiz dva dny
a nic. Jedine smysluplneho co jsem nasel, je vyjadreni od Aceru kde
opravdu bez Recovery CD je clovek v hajzlu, snad jedine preinstalace
primo u Aceru za 1500Kc, recovery CD ani neprodava...
http://www.zvedavec.org/pocitace_1777.htm

Dekuji
MG