OT: Recovery CD k Acer TM230

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:51:31 CET 2006

Zdravim, nema nekdo Recovery CD k Acer TM230? Dostal se mi do ruky tento
NB, ale bez CD a je tedy problem na nej nainstalovat Windows XP Prof.
presto, ze ze spoda NB je nalepena CAO samolepka s cislem. Instalace
probehne bez problemu, ale aktivace jiz nikoliv... Udajne jina (legalni)
cesta nez Recovery CD neni, hledam ruzne klicky na internetu jiz dva dny
a nic. Jedine smysluplneho co jsem nasel, je vyjadreni od Aceru kde
opravdu bez Recovery CD je clovek v hajzlu, snad jedine preinstalace
primo u Aceru za 1500Kc, recovery CD ani neprodava...
http://www.zvedavec.org/pocitace_1777.htm

Dekuji
MG