stehovani XP na jiny disk

Tony Malecký tony@malecky.cz
Čtvrtek Prosinec 7 19:49:13 CET 2006

Zdravim..

Fintu s mrazakem jsem uz nekolikrat uspesne pouzil, ale tohle je opravdu
jiny pripad. Disk se tvari ze nema vubec zadnou partiion, prvnim otukanim
jsem zjistil ze navic ma nejake necitelne oblasti  a kdyz majitel
konstatoval ze na disku jsou docela cenna data, odmitl jsem delat dalsi
pokusy a rovnou ho poslal do www.zachranadat.cz.  Tam ale udelali zdarma
diagnostiku, a konstatovali ze je vadna "servisni oblast" disku a ze to snad
umi opravit jen jejich sef a ze by na to museli pockat cca mesic, a cena tak
kolem 12000 minimalne...  Pro dalsi pokusy bych rad udelal bitovou kopii na
jiny disk a pak teprve zkousel....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Josef Štengl" <ok1ced@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 4:33 PM
Subject: Re: stehovani XP na jiny disk

Kamarad si neco podobneho napsal na kopirovani CDckek, stvalo ho ze jak
se narazi nachybu, tak prenos skonci. Je ted na dovolene, v pondeli by se
mel vratit, takze kdyby se do te doby nezadarilo, tak se ho na to mohu
zeptat. Psal to pod windows.

Co jsem cetl tak disk bud do mrazaku, nebo na radiator. obcas pomohlo to
ci ono. kdyz prestal fungovat, tak znova ....

Jestli bylo na tom disku provozovano windows, zkus to precist pod
jinym systemem. Mam (nejen) osobni zkusenost ze  windows nenacetl z
partisny ani dato, ale pro linuxem se to dalo beze problemu precist.
Osobne jen s vfat, ale zato dvakrat. Zapisovat jsem na to nezkousel,
nemel jsem odvahu.

Josef OK1CED