stehovani XP na jiny disk

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 7 16:33:49 CET 2006

Kamarad si neco podobneho napsal na kopirovani CDckek, stvalo ho ze jak
se narazi nachybu, tak prenos skonci. Je ted na dovolene, v pondeli by se
mel vratit, takze kdyby se do te doby nezadarilo, tak se ho na to mohu
zeptat. Psal to pod windows.

Co jsem cetl tak disk bud do mrazaku, nebo na radiator. obcas pomohlo to
ci ono. kdyz prestal fungovat, tak znova ....

Jestli bylo na tom disku provozovano windows, zkus to precist pod
jinym systemem. Mam (nejen) osobni zkusenost ze  windows nenacetl z
partisny ani dato, ale pro linuxem se to dalo beze problemu precist.
Osobne jen s vfat, ale zato dvakrat. Zapisovat jsem na to nezkousel,
nemel jsem odvahu.

Josef OK1CED