Watmetr za 299 - Lidl

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Prosinec 6 22:14:36 CET 2006

Otazka by mela stat "ceska zastrcka od ceske pracky".... problem je, ze
ceske pracky uz jaksi nejsou a vsechny ostatni stajne maji tu "uni"
vidlici, krera tam strcit jde. A vubec , ja doma nenasel spotrebic,
ktery by mel zastrcku bez  tech postrannich plisku.....nevyjimaje ani PC
snury, fritak, kotel, vrtacku a prodluzovak, ktery je sice homemade ale
opet s univ. vidlici. Ona se asi uz jina koupit neda.