Watmetr za 299 - Lidl

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 2 11:47:08 CET 2006

Tuto funkci mohl vyrobce take implementovat, zvlaste pokud to je jen otazka software a trivialni matemaitky,
na druhou stranu to clovek zmakne s kalkulackou take.
Me spise zaujako tvrzeni v maualu, "cenu za kw/h" najdete na svem vyuctovani od dodavatele energie.
Srovnal jsem si to s informaci, kterou prinesla kamaradka, pracujici ve vyssich patrech CEZu,cituji:  "nase spolecnost nepotrebuje, aby si zakaznik umel spocitat kolik stoji energie", podotykam, ze jde o stanovisko vedeni a ona sama se s nim absolutne nestotoznuje.
Vysledkem je tento kouzelny cenik z ktereho je cena za kWh primo patrna :-)
http://www.cez.cz/presentation/cze/GetFile?type=FilFile&version=-2&download=true&id=86622