Watmetr za 299 - Lidl

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Prosinec 6 16:26:36 CET 2006

Já mám od Conrada nějaký Voltcraft Wattmetr. Ten ukazuje PC bez
problému, monitor bez problému, různé síťové adaptéry, které mají odběr
okolo 2W také bez problémů. Jedíné, s čím má problém je laserová
tiskárna HP-LJ6L. V klidu ukazuje odběr normálně, ale jakmile začnu
tisknout, tak ukazuje 0W. Přitom odběr kopírky při kopírování změří.

Umí měřit i odběr za období, takže dokáže změřit třeba odběr ledničky za
týden, a spočítat cenu. Ukazuje i jak dlouho byla zapnuta (odběr větší
než 0W), a jak dlouho bylo prováděno měření.

(Odběr některých spotřebičů mne docela překvapil :-( )