Watmetr za 299 - Lidl

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Prosinec 6 13:38:24 CET 2006

Aha ja mam podobnou sestavu a donedavna bezela 24/7 . Navic tam mam
22" monitor ktery se teda na noc vypinal . Prave kvuli tomu kolik jsme
spotrebovali elektriny jsem se prinutil koupit router a trochu se
zacal zajimat o spotrebu domacich a jinych spotrebicu :))
U nas to teda taky delal stary litinovy sporak s troubou.

takze diky za info hned si ho objednam

s pozdravem

snehulak