filtrace harmonickych

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Prosinec 6 11:07:07 CET 2006

No jestli to nebude tím, že jak je v návodu napsáno přístroj měří od 5W výše. Ani mnohem lepší (dražší) přístroje neměří pod 1/100 svého rozsahu právě dokonale. V takovém případě je nutné přepnout rozsah což bohužel tento pouťový budíček neumožňuje. Myslím si že i tak jsme za 300,- získali překvapivě dobrý přístroj. Já tím taky chtěl oměřit především trvale zapnuté přístroje v klidu. Bohužel to není možné. To ale není chyba měřáku. Jak tu někdo psal. Řešení by bylo koupit ještě jeden a 10x zvětšit odpor bočníku.
A že neměří RMS ? Podívejte se na ceny True-RMS měřáků a srovnejte ho s cenou tohoto měřáčku.
Taky bych si přál mít měřák. Když ale jdu pro něco za 300 do Lídlu jsem si vědom, že si jdu pro hračku a ne pro solidní přístroj. A pak se může stát že jsem příjemně překvapen :-)

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Koder Petr
Subject: RE: filtrace harmonickych

No mozna pomuze zkusit reset při vytazenem a aklimatizovanem meraku ze zdi. Uvnitr se proud snima bocnikem a elektronika (OZ) za nim dost coura s teplotou. Alespon u meho kusu. Po resetu při nulovem proudu si precte nulu a pak meri lip. Ale nikdo asi neceka mereni takhle malych proudu na bocniku urcenem pro proud 16A. Nekde bych nasel i fotku vnitrku.