filtrace harmonickych

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Prosinec 6 10:39:03 CET 2006

No mozna pomuze zkusit reset při vytazenem a aklimatizovanem meraku ze zdi. Uvnitr se proud snima bocnikem a elektronika (OZ) za nim dost coura s teplotou. Alespon u meho kusu. Po resetu při nulovem proudu si precte nulu a pak meri lip. Ale nikdo asi neceka mereni takhle malych proudu na bocniku urcenem pro proud 16A. Nekde bych nasel i fotku vnitrku.