Osciloskopy (bolo Re: Měřící přístroje k PC od ETC)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 5 11:28:37 CET 2006

Aha, dakujem.
Niezeby som mienil v blizkej dobe prevadzkovat velke mnozstvo high-end
osciloskopov roztrusene po geograficky znacnej ploche :-) , ale pre
pripad potreby je takato informacia na nezaplatenie, predsalen keby
nahodou k nejakemu prilezitostnemu dialkovemu meraniu doslo, nasinec ma
malo sanci si ohmatat viacero variant... :-(

Mimochodom, ked si spomenul touchscreen, ako diplomant som mal tu radost
robit s funkcnym generatorom LeCroy a ten mal touchscreen rovno na sebe
(a nebezali tam windousy, v tom case bola aktualna tusim nejaka 2.2 :-)

wek