RE: Navrh DPS

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Prosinec 1 09:25:37 CET 2006

Pdfka pročítám, tištěné tutoriály máme také, ale jak sám píšete jde to, ale neni to nic moc.
Poradit se face to face nemam moc sanci neb v okoli neznam nikoho , kdo by tento program pouzival a tak schanim nějakou literaturu typu Step by Step nebo nějaký video kurz na netu, bohužel zatim bez uspěchu.

Ted se treba snazim presvedčit projekt s vice schematy a vice DPS,(puvodne jedno schema jedna DSP, ale nejak se to na ni nevlezlo, aby mi soucastny z schematu  A.pcbdoc umistoval na DPS A.prjpcb a  soucastny z schematu  B.pcbdoc umistoval na DPS B.prjpcb, zatim neuspesne, soucastky z A i B mi to vrazi na desku A a B to total ignoruje.
Sice by to slo vybrat rucne, ale prolejzat 150 soucastek a urcovat co kam prijde je trochu opruz.

Zkratka v tom plavu a misty se i topim :-)

V Altiume si treba precitat pdf-ka v zlozke tutorial. Ale ak si si ho kupil
tak si k nemu musel dostat aj tlacenu verziu tutorialov. :-). Popravde moc
sa z toho nenaucis, resp to trva velmi dlho, najlepsie je sa z niekym
poradit.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 30, 2006 8:33 PM
Subject: Re: Navrh DPS

Kdyz se zde probiraji programy a navrh DSP, pouzivate nekdo Altium Designel,
byvaly Protel,
a netušíte zda k tomuto programu exitstuje nejaka kniha ci kurz na
Internetu?
Jde mi o neco jako krok za krokem, docela v tom plavu a metoda pokud omyl je
docela zdlouhava.

Me pozadavky nejsou tak vysoke, v 95% vystacim s dvemi vrstvami, obcas vetsi
proudove zatizeni a obcas nejaka ta "obzemena" konstrukce s extra citlivymi
a presnymi OZ ci ADC.

Dekuji