Multimetry Metex (bylo Re: OT: co to jsou DIGITY ?)

Čtvrtek Srpen 31 20:29:32 CEST 2006

Jenže odborný servis rozhodl že to je neopravitelné a tak se tím musíme
řídit. Já jsem do něj koukala a 7106 tam rozhodně není. Jsou to dvě
desky, na jedné je jakýsi AD převodník (to jsem tenkrát zjistila) a na
druhé je procesor co si čte z převodníku a pak řídí 41/2 místný LCD.

Uvidím jak ÚV rozhodne a co se bude dít. Zatím bych to dále neřešila.
Nový měřič co umí i kapacity a indukčnosti se mi hodí.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!