Multimetry Metex (bylo Re: OT: co to jsou DIGITY ?)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 31 20:14:55 CEST 2006

Kdysi za dobrych casu a dobrych vztahu s Conradem v nemecku jsem prisel za
prodavacem, on vytahnul papirove sestavy vyjete z pocitace a presne jsem si
objednal moduly nebo dily jake jsem potreboval. Nebyl pro ne problem
objednat v japonsku a poslat mi do cech dopis, ze to mam k vyzvednuti. Jinak
na MS 9140 neni asi nic co by neslo opravit. Mam na to dobreho machra, ale
sidli az na morave. Ted jsem se s nim setkal zrovna v Holicich na
mezinarodnim setkani radioamateru. Ten merak je tam tusim sestaveny z
normalniho vykuchaneho multimetru. Uz jsem to dlouho nevidel otevrene a tak
uz nevim presne z jakeho. Az mi prijde ta 9160 tak do ni mrknu. Rekl bych,
ze je stejny jako v 9140. Mam dojem, ze je tam v tom meraku jeste klasika
nejaka 7106 nebo podobny svab a pokud to neni proudove propalene, tak to jde
opravit. Pokud je to vypalene, tak se da objednat cela deska multimetru.
Dnesni meraky uz nejdou skoro opravovat. Svaby s mnoha nohama a kalibrace se
dela pres sw a neni lehke se k nemu dostat.
J. Polivka

Hezký den,

    potřebuje opravit generátor a pak je asi totálně odvařený multimetr.
Prostě se ani nedovede zapnout. Nevím co s ním je. Mám slíbený nový
jenže za cenu poněkud o dost vyšší než je ta Vaše, jenže ČD mají své
dodavatele přístrojů. Snad se dočkám.

    Mimochodem, kdyby někdo měl schémátka generátoru nebo toho
multimetru byla bych moc ráda. Zdroje jsem našla u kamarádky na webu,
ale tyhle nejsou nikde k nalezení.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz