pajeni SMD soucastek

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Srpen 31 10:07:23 CEST 2006

no mozno skontrolovat rozvod elektriky ci je vsade dobre zapojeny
ochranny vodic? prizemnit vsetky referencne uzly (napriklad 0
napajacieho zdroja) na spolocnu zem vasho laboratorneho miesta? Moznosti
je vela, chcelo by asi vidiet co tam vlastne mate vsetko pozapajane.
Dvojvodicove predlzovacky tiez robia svoja :-)