pajeni SMD soucastek

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 31 09:44:55 CEST 2006

Tak jsem vzal do ruky avomet a s hrůzou naměřil mezi hrotem a nulákem zásuvky 45V. Hned jsem šahnul na regulovaný zdroj a opět 45V. Zřejmě je to v mém případě magické čísla ale docela chápu, že se to součástkam nemusí líbit.

Tak že úkol přivéct na stejný potenciál, co doporučíte, jak to máte řešené hlavně u zdroje?

1)pájka
2)regulovaný zdroj

dík
Radek