OT: Jaky mobil s fotakem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Srpen 29 21:39:45 CEST 2006

Zkusil bych mrknout na Qtek 8310, myslím, že N6310i mu nemůže konkurovat
snad kromě výdrže v ničem. Šifrování dat není problém, synchronizace je přes
Active Sync víc než dostatečná, bohužel ta baterka bude na stejné nebo horší
úrovni.
Ale je to věc vkusu, někomu smartphones nemusí vyhovovat a obvzlášť ne od
Microsoftu, ale osobně si myslím, že Windows Mobile je jejich nejvydařenější
OS. ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death