OT: Jaky mobil s fotakem

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Srpen 29 14:23:45 CEST 2006

Znam jak Nokia 6680, tak Nokii N70 (fotak ma 2Mpixly). Je to tak na rychlé pořízení záznamů z jednání. roblémy jsou dané malou optikou (hloubka ostrosti, světelnost)
Radek
> Od: lukesh@seznam.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 29.08.2006 11:35
> Předmět: Re: OT: Jaky mobil s fotakem
>
>Dovolil bych si protestovat. Jeden takový jsem vyfasoval v práci (Nokia
6680). ROzostření čar je cca 3px, prostě co chcete od čočky s průměrem
2-3mm. Windows mobile má jednu výhodu - lze na něm poslouchat mnohem víc
internetových rádií než na Nokii se S60 - většina totiž vysílá stream wma
a nokia umí přehrávat s nějakým softem jen nestreamované wma. Ale raději
bych dal ruky od Microsoftu pryč. Další otázkou je výdrž baterek u
takových chytrolínů - nic moc. Prostě už to není telefon,ale pidipočítač
4. generace.