Re: ADSL splittery - ceny?

jan kuba Jan.Kuba@seznam.cz
Úterý Srpen 29 10:05:43 CEST 2006

To je POTS spliter, to pásmo pro ADSL tam začíná cca od 15 KHz výš. Měl by jít normálně použít, pokud uživatel nemá ADSL nasazeno na ISDN lince.  Pokud má ADSL na ISDN tak musí  být použit  ISDN spliter-ISDN splitery mají ten dělicí kmitočet podstatně výš.  Pro ANNEX A ( už se nepoužívá, v některých lokalitách, kde bylo ADSL nejdříve ještě jede) je nutno použít tento POTS spliter, s jiným  to nejede.
Jinak není špatné mít nějaký funkční ADSL modem v záloze. V momentě, kdy Vám to přestane běhat, je to dobrá věc. Můžete ověřit, že to není modemem. Asi bych se toho modemu nezbavoval, byť je to USB.  ( já je mám k dispozici za 100Kč i s ISDN spliterem, o moc dráž ho stejně neprodáte!)