ADSL splittery - ceny?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 29 09:18:22 CEST 2006

Splitter, co mám doma, je složený asi z 4 tlumivek + odpovídajícího
počtu kondenzátorů. Koupil jsem teď router a zbyl mi modem, tak ho
chci prodat no a tak jsem koukal, co stojí nejlevnější splitter, abych
neprodával jen holej modem. Našel jsem tohle:

http://ekatalog.pocitace.biz/presmerovaniEU.aspx?goto=/zbozi_detail.aspx$$zbozi=57286&web=79

Je to místní maloobchod, cena až moc lidová, tak nevím, jestli ho mám
vůbec kupovat.

P.K.