Eagle 4.16 a PDF Creator...

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Srpen 28 22:34:49 CEST 2006

Priamo s problemom neporadim. Pre vystavenie na net pouzivam iny
postup. Z Eagle schemu exportujem ako "Image" do .bmp a nasledne v
lubovolnom programe skonvertujem do .png, co je dost "webovy" format
:-) Ziaden problem s farebnou (ani CB) schemou som nemal.

- z editora schem v menu->File->Export->Image, s dpi sa pohrat podla
velkosti schemy.

miro