Eagle 4.16 a PDF Creator...

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Srpen 28 18:32:23 CEST 2006

Dobry den,
nevim zda nekdo pouziva tuto kombinaci programu...Ja schemata exportuji
do PDFka a potom ruzne vystavuji na netu a podobne...
Pokud je vystup schematu cernobily tak je vse ok.... Ale kdyz chci mejt
PDFko, respektive schematko v pdfku barevne, tak se me kolem textu
vytvori bilej ramecek.... A nejsu schopen ho jakkoliv vyrusit...Hledal
jsem neco jako pretisk a podobne.... nic, mam nastaveno poscript level
3, ale to je dafaultni nastaveni....
Nevite nekdo kde je zakopany pes?

Pavel Prochazka.zde.cz