Jak ochranit tel. linku (modem) proti prepeti

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Pondělí Srpen 28 18:38:50 CEST 2006

Bohuzel, tyto modemy odchazeji asi jen na "lehce" zvysene napeti na
lince, nikoliv ze by tam nekde blizko riznul blesk (to bych ani
neresil), nikomu dalsimu v okoli se ale nic podobneho nestalo.

--
        Petr "měřák" Minář