Jak ochranit tel. linku (modem) proti prepeti

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 28 18:16:41 CEST 2006

A já si zas myslím, že nejjednodušší řešení je nakoupit modemy do
foroty.... :-)
Pokud totiž někde blízko "řízne" nepomůže ani "svěcená voda"
Dělám u jisté telekomunikační firmy a i ta nejkvalitněji chráněná
koncová, nebo
sdružovací zařízení jsou vždy po bouři hojně vyměňována. A  že se
výrobce snaží
a někdy je na desce těch ochran opravdu hodně :-)