externi disk

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Srpen 28 08:02:05 CEST 2006

Jestli ten disk ma 41 tak je to jasne
Nekde jsem videl statistiky kde s rostouci teplotou se zkracuje stredni doba mezi vypadky
Pri 40 stupnich uz je to 1/2 te doby udavane vyrobcem

Krom jineho jsou asi nejake erupce na slunci protoze uz od patku opravuju dve diskovy pole u nas v praci
A to se tam v posledni dobe dlouho nic nepotento a ted vse naraz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RVsoft
Sent: Sunday, August 27, 2006 11:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: externi disk

Šerých Jakub napsal(a):
> Myslim, ze se to chova jako FTPko nebo nasdileny disk. Zkusim pohledat...
> Tak treba zkuste kouknout na http://www.alza.cz/18843368/externi-boxy.htm Povidani k boxum je sice napul reklamni, ale jakous takous predstavu si o jejich schopnostech clovek udela. Chystam se taky si nejaky poridit, ale jeste jsem ani nezahajil fazi pruzkumu, ktery to bude.
>
> Jakub Serych

Je videt, ze problemy se resi tak nejak samo sebou. On se mi ten
systemovej disk nezdal uz delsi dobou, ale testik predcil ocekavani viz.
 http://www.cncnet.info/storage/10gbserver.gif  :-)))

Mimochodem je to original disk namontovanej od Compaq. Zarazi me ta
natocena doba - bezne to je v hodinach (nekdy to vyrobce uvadi v s).
Jedina rozumna doba jsou ty sekundy a to odpovida 706 dnu coz zase az
tak moc neni.

Uz je objednanej novej a zitra pro nej mastim hned rano. Takze ramecek
nebude.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info