externi disk

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Srpen 27 23:11:55 CEST 2006

Šerých Jakub napsal(a):
> Myslim, ze se to chova jako FTPko nebo nasdileny disk. Zkusim pohledat...
> Tak treba zkuste kouknout na http://www.alza.cz/18843368/externi-boxy.htm Povidani k boxum je sice napul reklamni, ale jakous takous predstavu si o jejich schopnostech clovek udela. Chystam se taky si nejaky poridit, ale jeste jsem ani nezahajil fazi pruzkumu, ktery to bude.
>
> Jakub Serych

Je videt, ze problemy se resi tak nejak samo sebou. On se mi ten
systemovej disk nezdal uz delsi dobou, ale testik predcil ocekavani viz.
 http://www.cncnet.info/storage/10gbserver.gif  :-)))

Mimochodem je to original disk namontovanej od Compaq. Zarazi me ta
natocena doba - bezne to je v hodinach (nekdy to vyrobce uvadi v s).
Jedina rozumna doba jsou ty sekundy a to odpovida 706 dnu coz zase az
tak moc neni.

Uz je objednanej novej a zitra pro nej mastim hned rano. Takze ramecek
nebude.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info