Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 23 12:57:12 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 23.8.2006 od Landa Martin:

> Byl pěkně nasranej a drážkoval :-).

Co to je "drazkoval"? Ja bych ho tedy zdrazkoval, to by se divil i
usima :-)

> [...]
> (ne)doručením přes PPL hodit na mě i když zákazníkem firmy PPL bal servis a ne já
> 2. PPL se snažilo padělat můj podpis a tvrdit, že mi byl balík doručen
> 3. PPL s balíkem, který není dobírkový vůbec nejezdí k adresátovi a
> nutí telefonicky adresáta aby si balík vyzvedl někde jinde
> 4. pokud nemám telefon, bere se to automaticky tak, že je balík nedoručitelný
> 5. PPL má povinnost pokud není adresát zastižen zanechat ve schránce vzkaz což neudělalo
> 6. pokud je nedobírkový balík nedoručitelný, tak balík nevrátí zpět odesilateli

No, to jsou tedy u vas jeste vetsi borci nez u nas. Me tehdy davali
tyden listecky do schranky, kazdy den jeden, a vzdycky tuzkou jeste
zakrouzkovali to predtistene, ze dorucuji jen kdy oni chteji. A kdyz
jsem zavolal na depo, ze to nema smysl, at to vrati dodavateli, a kdyz
i dodavatel zavolal na sve depo, ze to chce vratit zpet, tak to
schvalne zdrzovali 14 dni a pak jim to vratili uplne cele znicene.
Zjevne to naschval rozmlatili. Takze jsem cekal nez zase dodavatel
sezene nove zbozi, protoze uz nemel skladem. Prave to byla ta posledni
kapka (po mnoha predchozich naschvalech PPL), kdy jsem zacal na
objednavky psat NEPRIJIMAM ZASILKY PPL, a kdy jsem se dokonce
rozloucil s nekolika dodavateli, kterym bylo milejsi PPL nez prodane
zbozi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem