RE: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Středa Srpen 23 12:44:53 CEST 2006

Takže druhý pokus o doručení, který jsem si musel sám vyžádat již s menšími komplikacemi proběhl úspěšně. Ráno asi v 5:30 mi volal na služební mobil(toto číslo jsem jim dal protože jiné jsem v ten moment neměl), že mi doručí ten balík a že si ho vyzvednu které mi určí. Na to jsem mu řekl, že mi balík doručí na adresu co má uvedenou na balíku a že nehodlám lítat někde po městě. Udělal jsem jediný ústupek, že mě může prozvonit na mobil, a já si pro balík zajdu na ulici. Jenže když přijel s balíkem, tak mi opět nevolal na služební mobil, ale na ten co vezl v krabici a kupodivu se nedovolal. Holt musel jít a osobně (tak jak se to má) zazvonit na můj zvonek. Byl pěkně nasranej a drážkoval :-).

Co mi na celém případě vadilo:
1. Servis se snažil celou věc ohledně vyřízení reklamace s (ne)doručením přes PPL hodit na mě i když zákazníkem firmy PPL bal servis a ne já
2. PPL se snažilo padělat můj podpis a tvrdit, že mi byl balík doručen
3. PPL s balíkem, který není dobírkový vůbec nejezdí k adresátovi a nutí telefonicky adresáta aby si balík vyzvedl někde jinde
4. pokud nemám telefon, bere se to automaticky tak, že je balík nedoručitelný
5. PPL má povinnost pokud není adresát zastižen zanechat ve schránce vzkaz což neudělalo
6. pokud je nedobírkový balík nedoručitelný, tak balík nevrátí zpět odesilateli

ML