Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Srpen 22 12:42:41 CEST 2006

Tak ja se musim ceske posty zastat. Posilam baliky cca od 1990 a rozbili mi
jen jeden a to jsem posilal DVD prehravac s tim, ze krabice byla tesne na
panelu pristroje a neslo tam uz nic dat na jeho ochranu. Pri slusnem
zachazeni a 1 dennim dodani obchodnim balikem by to melo dojit vporadku. No
stalo se. Bohuzel to zakaznik nereklamoval u posty, ale u mne. Vedom si
urcite chyby tak jsem mu to vymenil za novy. Jinak s ceskou postou maximalni
spokojenost. Je to totiz opravdu jen o tom, kde zamestnavaji jakeho blba co
s balikama hazi.
Meli by mit poradnou kontrolu a takoveho hajzla co jim kazi povest a obchod
ihned vyrazit.
Ale jak je videt tak zamestnat takove dementy se cas od casu podari vsem
firmam. Takze asi duslednejsi kontrola a nemilosrdne takovyho blba
vykopnout. Kdyz chce do neceho mlatit, tak muze nekde krumpacem do hliny.
J. Polivka

Ja take pouzivam predevsim ceskou postu protoze si zakaznici mohou balicky
vyzvednout kdykoli kdyz maji cas
Na druhou stranu je to strasne moc o lidech ale co muzu delat uz mi
rozflakali zbozi za desitky tisic a tim mi otravili dost zakazniku
Na druhou stranu zadnej jinej neni lepsi je to proste o lidech

Jo a kdyz rikam rozflakali tak rozflakali, nechapu jak muzou rozbit kovove
zbozi!!!
Ja kdybych ten balik kopal z 9. patra po schodech tak mu tak desne neublizim
jako ceska posta!!!