RE: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Srpen 22 10:28:06 CEST 2006

Ja take pouzivam predevsim ceskou postu protoze si zakaznici mohou balicky vyzvednout kdykoli kdyz maji cas
Na druhou stranu je to strasne moc o lidech ale co muzu delat uz mi rozflakali zbozi za desitky tisic a tim mi otravili dost zakazniku
Na druhou stranu zadnej jinej neni lepsi je to proste o lidech

Jo a kdyz rikam rozflakali tak rozflakali, nechapu jak muzou rozbit kovove zbozi!!!
Ja kdybych ten balik kopal z 9. patra po schodech tak mu tak desne neublizim jako ceska posta!!!

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Tuesday, August 22, 2006 10:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zkusenosti s PPL Bylo:Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Puvodni zprava ze dne 22.8.2006 od Pavel Kadečka:

> Já si jen řikám, proč to neposlali normálně poštou? To je dražší nebo
> co? V případě, že to pošta nedoručí, uloží to a nechá ve schránce
> papírek (zatímco PPL tam musí znova jet).

> Nedávno jsem posílal poměrně velkej balík a po rozhodování jestli to
> pošlu DPD, PPL nebo ČP, zvítězila ČP, bylo to nejlevnější.

No ono prijde na to. Ta cena muze klesnout pri vetsim poctu baliku.
Kdyz ma nekdo logisticke centrum a odesila denne treba pet tisic baliku, tak dostane daleko lepsi cenu nez ten, kdo posle dva baliky mesicne.

No a samozrejme jsou firmy, ktere si mysli, ze je vse v poradku i s tim PPL. To je proste ruzne depo od depa, ridic od ridice. S nekym je to fajn, s nekym to stoji za prd. Kazda sluzba je zavisla na lidech.
Kdyz pujdes do cukrarny a bude tam nejaka drza jezibaba, tak je uplne jedno, ze tam maji nejlepsi zmrzlinu a dorty v celem meste, proste tam chodit nebudes.

Nekdo holt nasmlouval PPL a dopravuje PPL. Kdyz jejich stali zakaznici maji zrovna dobre ridice, tak to nemaji jak poznat, protoze ti obcasni zakaznici nic hlasit nebudou. Proste uz u nich vicekrat nenakoupi, ta firma to ani nepozna, vetsina nespokojenych zakazniku nic nerekne, to je prokazane - jen se uz nevrati.

Ja osobne PPL neprijimam uz mnoho let, na kazde objednavce pisi, ze PPL neprijimam. Kdyz nekdo chce poslat jen PPL a nicim jinym, neobjednam. Co se tyka prijimani zasilek, preferuji hlavne DPD. To proto, ze se svym DPD depem a ridicem mam nejlepsi zkusenosti, je s nim super domluva, je spolehlivy a je to vynikajici spoluprace. A co se tyka odesilani zasilek, pak odesilam Ceskou postou profi baliky. To zase proto, ze za prve jsem velky zakaznik Ceske posty, tak se chovaji velmi dobre, a za druhe mam zakazniky hlavne mensi, hodne z nich podnika pri zamestnani, takze nejsou doma v dobe doruceni a zasilku si vyzvednou na poste. Jsou i z vesnic apod., takze jakakoliv prepravni sluzba by byl problem, nejblizsi depo neni siroko daleko apod. :-)

PS: Koneckoncu, podivejte se na papirek od PPL (ten, co hodi do schranky, kdyz nezastihnou adresata). Je tam napsano, ze si rozhodne nelze sjednat hodiny pro dorucovani. Kdo tam tohle nechal vytisknout, ten tuhle sluzbu pohrbil. To uplne maximalne odpovida tomu, jak kvalitni sluzbu asi chtel poskytnout. V rozumnych prepravnich sluzbach jsou ridici placeni za dorucenou zasilku, nikoliv za to, co vrati na depo. Ridic PPL je ochoten 14 dni kazdy den jezdit velkou avii kazdy den v 8:30 a hazet listky do schranky, kdyz dobre vi, ze stejne nikdo neotevre, misto aby se domluvil, ze se stavi odpoledne, az pojede nazpatek, a nebo ze bychom se sesli nekde ve meste treba, kdyby se to hodilo nam obema...

PPS: A propos, PPL uz neni, uz je koupila DHL. Bohuzel to zatim provozuji pod puvodnim nazvem PPL. A asi tam nechali stavajici lidi.
DHL uz nedela tu vnitrostatni balikovou dopravu, hodila to na to PPL, co koupila. To si pomohli... Treba GES dopravoval DHL a ted uz tedy dopravuje PPL, takze ja od nich od te doby beru jen pres Ceskou postu.
To oni posilaji normalnimi baliky, tak to muze jit o den pomaleji, takze ve finale radeji objednam u GME, ktere posila profi balikem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem