Problem s lednici

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Srpen 21 13:09:08 CEST 2006

 21.8.2006, 13:03:48

V lednicich se houby vyznam, jen jsem si vzpomel, ze nam pred nekolika
roky tez zlobila lednice, opravar prohlasil ze je ucpany filtr a menil
"tlusty valecek na vyvodu z kompresoru".
Kdyby se ve vasem pripade jednalo o unik chladiva IMHO by nahrati
horkovzduchem nepomohlo, ale ucpany filtr se mohl (i z obsahem
vypalit) a nyni je pruchodny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz