Problem s lednici

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 21 12:56:45 CEST 2006

Nevim na co tam ten "valecek" presne je a jakou ma napln.
Kdyz to nefungovalo spravne, tak byl studeny, kdyz jsem ho "vypalil", tak se
ohriva.
Pocitam ze se to nejak zaneslo olejem, ktere unasi chladivo.

Danhard
---------------
Danhard napsal:

> Zavolal jsem dvema opravarum lednic z okoli, ktere jsem nasel v mistnim
> katalogu sluzeb a oba to tipovali na pomaly unik media.
> Po te, co jsem jim sdelil znacku DAEWOO, me rekli, ze je to na odpis a
> nechteli se na to ani podivat.
> Protoze nebylo co zkazit, zkusil jsem "vycistit" jedine misto ktere je z
> venku dostupne, a to tu tenkou trubicku co jde do vyparniku chladnicky a
> ktera je v delce cca 1m natocena na vstupni trubicce komresoru a take
> kondenzacni valecek ktery je pred ni.
To vypada jako kdyby se jednalo o ucpany filtr.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz