Procesor v TV

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Srpen 20 21:18:03 CEST 2006

Zkus vymenit 24C04  ( pamet DIL8) vetsinou je nejak posahana.....a nejde
do ni zapisovat....coz muze byt presne ta zavada v hlasitosti.
Asi  bude treba stary obsah precist a nahrat do nove pameti. Pripadne
nekde sehnat dump z teto televize.
Nebo ji vymenit za chodu ( patice) to ale nedoporucuji, nicmene me se to
jednou povedlo...