Procesor v TV - konec

Neděle Srpen 20 15:32:44 CEST 2006

Hezké odpoledne,

    odpovím si sama. Problém byl zakopán v servisním menu v položce
HOTEL jenžto se nějak sama nastavila na ON a do hodnoty si zapsala nulu.
Proto to nešlo zesílit. Po srovnání hodnot to je v pořádku.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!