Mereni otacek nezatizeneho ss motoru

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Srpen 17 18:01:35 CEST 2006

Zdravim,
dneska jsem v jedne firme otevrel skrin testeru zivotnosti palivovych
cerpadel a koukam, cumi na me o jeden bocnik vic nez je ampermetru na
panelu. Napeti z bocniku vedlo do zesilovace a odtud do filtru ve
"stolnim" provedeni (jestli jsem dobre pochopil jeho nastavovani, tak
na nem bylo 80 Hz)Z toho filtru to vedlo do citace, ktery nevim
na co vsechno reagoval, ale na "TTL" signal urcite.

Lukas Burda