Mereni otacek nezatizeneho ss motoru

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Úterý Srpen 15 12:33:30 CEST 2006

Já jsem udělal měření otáček ss motorků právě takovýmto způsobem. Použil
jsem procesor ATmega8. Analogovým vstupem měřím proud (napětí na bočníku) a
sw filtruju navzorkovaný signál. Však vám tímto pouze prozradím, že to jde a
funguje to. Udělal jsem pár regulovaných zdrojů pro automodeláře modeláře s
tímto otáčkoměrem a také zdroj pro kontrolu parametrů s měřením otáček pro
firmu, která vyrábí ss motůrky. Pokud však bude zájem, budeme se muset
domluvit, protože SW Vám určitě neposkytnu. Třeby bych Vám mohl za nějakou
symbolickou cenu dodat jednochý modul, který bude dávat na výstupu ty
impulsy.

Jirka