RJ45 s integrovanym trafem - moje zkusenost:

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Středa Srpen 16 21:50:50 CEST 2006

A to nemate v blizkem okoli kohokoliv vstricneho, pod "kym" byste tento
nekaly obchod uskutecnil?

Jinak mam objednano baleni od kazdeho z drive uvedenych typu...

Hezky den,
Simon Cihelnik

// ke slonovi, to zni skoro jako k sipku a jeste dale... :))))

Zdravim
dekuji za perfektni info. Ten J1011F21P ma i pro 5ks krasnou cenu a
navic integrovane i "smeti kolem", proste super. Jen to ma drobny
hacek, ze jelikoz nejsem firma, tak mne u Spoerle poslali.... ke
slonovi.

Nebudete tam nekdo objednavat, ze by mi ke sve objednavce prilepil
tech 5 kousku?
Marek